ondiskogen.se

Sedan jag träffade Daniel har jag lärt mig en hel del om hårdrock och människor som lyssnar på det. Jag börjar tycka att en del av musiken är svängig och njuter av att gunga med i takt på fest. Människorna som lyssnar på hårdrock och kallar sig för hårdrockare försöker ju gärna se lite hårda ut. Det hårda utseendet försöker de få till genom att sminka sig hårt, ha piercingar på de mest omöjliga ställen i ansiktet, tatuera dödskallesleeves och ha svarta t-shirtar med otäcka gubbar på. För att ytterligare få till det lite farliga uttrycket gör de en min som kallas för ”ond i skogen”. Daniel, som är den godaste och snällaste människa jag vet är extra bra på att göra minen, som för att kompensera allt det goda som han alltid annars utstrålar.

 Jag skulle också behöva den där minen för att kompensera mitt käcka sätt, men det är stört omöjligt. 

Det tyckte visst min pappa också!

 


Kommentarer
Postat av: Dino Vercotti

Jag tycker ni är duktiga, båda två. Med lite övning ska ni se att ni sätter posen snart.



Hepp!

2009-03-31 @ 09:19:18
URL: http://caveoframblings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0